суботу, 17 червня 2023 р.

Моє майбутнє в агро

30.05.2023

Ріпак - це не лише яскрава фотолокація у час цвітіння! Про особливості вирощування олійної культури вели мову з головним агрономом ТОВ "Волочиськ-агро" Ігорем Ткачуком гуртківці освітнього проєкту Астарти "Моє майбутнє в агро" з Юськовецького ЗЗСО на Тернопільщині.

Юні аграрії вже мають і власний досвід вирощування сільськогосподарських культур у теплиці. Ігор Михайлович розповів юним колегам про роботу аграріїв на великих площах, про обробіток посівів, урожайність, про особливості сівозміни. І гуртківцям було цікавим усе! Адже гурток, яким керує учителька Інна Дарморост, зібрав тих дівчат та хлопців, для яких пізнавати світ агро так цікаво.

Окрім теоретичних та практичних занять гуртківці ведуть і дослідницьку роботу. У цьому році Ігор Федоришин на конкурсі "Моє майбутнє в агро" презентував свою роботу "Дослідження особливостей вирощування томатів у закритому ґрунті". І ось символічне вручення подарунка від Астарти: головний агроном - майбутньому агроному! Так-так, Ігор Федоришин вже вирішив: агрономія - це його вибір.

Попереду в школярів - канікули, а наші гуртківці ще й вирощуватимуть свій юний урожай в теплиці. Хай буде він щедрим!

Джерело:

https://www.facebook.com/groups/196134581112693/posts/1304766363582837/

https://www.facebook.com/groups/196134581112693/posts/1304775743581899/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Я писанка-красуня

03.05.2024 Я писанка-красуня, Вся в рисках і квітках. Красу митців несу я, Їх славлячи в віках. Щоби моїм убранством  Втішалися малі, Мене к...